آژانس دیجیتال مارکتینگ آواتاج

ساخت وبلاگ

تا به اینجای بحث متوجه شدیم که برای یک آموزش ایمیل مارکتینگ خوب، ما باید روی چه مهارت های تسلط داشته باشیم؛ اما یک سری نکات هستند که باید به آن ها پرداخته شوند؛ نه به عنوان یکی از تیترهای اصلی آموزش ایمیل مارکتینگ! جدای مباحث اصولی که حتماً باید در یک ایمیل مارکتینگ خوب رعایت شود، موضوعات دیگری نیز مطرح می شوند؛ ترکیب این اصول علمی در کنار یک سری اصول اخلاقی و رفتاری مناسب، می تواند در نهایت، موفقیت زیادی را در فروش برای کسب و کار مورد نظر ایجاد نماید. از این رو در ادامه به یک سری اصول ساده و پرکار و جزئی در فرآیند ایمیل مارکتینگ، اشاره خواهیم کرد.

  • اول از همه شما باید بتوانید خودتان را جای مشتری بگذارید. در این شرایط کاملاً متوجه خواهید شد که انتظار مشتری از شما چیست و می توانید نیازهای او را به خوبی درک کنید. این کار باعث می شود تا بتوانید ارتباط عمیق تری را طی یک ایمیل مارکتینگ اصولی، با مشتری برقرار کنید. این موضوع به حدی مهم است که می تواند یکی از اصول جدی آموزش ایمیل مارکتینگ هم محسوب شود.
  • به موضوع ایمیل دقت کنید و سعی کنید موضوعی را انتخاب کنید که مشتری و کاربرتان را جذب کند. این کار باعث می شود تا درصد عکس العمل های مثبت نسبت به ایمیل مارکتینگ شما بالا برود.
  • زمان ارسال ایمیل یکی دیگر از مواردی است که باید در ایمیل مارکتینگ به آن دقت شود. از این رو دقت کنید که در ساعات و روزهای شلوغ کاری ایمیل را ارسال نکنید، چون طبیعتاً در این شرایط ایمیلتان با استقبال خوبی مواجه نخواهد شد.
  • ایمیلتان را ریسپانسیو کنید و طوری طراحی کنید که در تلفن ها و دستگاه های مختلف با پلتفرم های مختلف راحت باز شود و خوانا باشد.
  • در انتها یادتان باشد که عصر حاضر، تفاوت زیادی با روش های بازاریابی قدیمی و سنتی دارد و کسی برد نهایی را دارد که بتواند قدرت اختیار و انتخاب را به مشتری بدهد. بنابراین این امکان را به مشتری بدهد که در صورت عدم تمایل، از دکمه مخصوص “عدم دریافت ایمیل در آینده” استفاده کند. مطمئن باشید با این کار حتی اگر مشتری جذب نکنید، به عنوان یک مجموعه حرفه ای ارائه خدمات در زمینه مربوط به تخصص خودتان، در ذهن مشتری و کاربر خواهید ماند.
آژانس دیجیتال مارکتینگ آواتاج...
ما را در سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ آواتاج دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آواتاج avataj بازدید : 130 تاريخ : پنجشنبه 13 مرداد 1401 ساعت: 13:38

با ایجاد یک فرایند تولید محتوای منسجم و کامل این مزیت را ایجاد می کند تا هر فرد در تیم شما موارد زیر را بداند:

اهدافی که افراد تیم به سمت آن در تلاش اند
کارهایی که برای تکمیل اهداف نیاز دارند
زمان اختصاص داده شده برای اهداف
سایر اعضای تیم به اهداف وابسته اند
جایی که هر قطعه از محتوا یک معنا و مفهوم دارد
برای ارزیابی و ساده تر کردن روند تولید محتوا، باید یک فرایند منظم و قوی برقرار کنید. این فرایند باید در برابر چالش هایی که تیم و شغل شما با آن روبرو هستند، به خوبی عمل کند. تیم تولید محتوای خود را در کنار هم جمع کنید و راهی برای مستند سازی فرآیندهای خود خلق نمایید. ابزاری مانند یک تخته وایت برد، یک دیوار خالی که بتوانید برچسب ها و دستورها را روی آن بچسبانید و …، بهترین انتخاب است. فرایند تولید محتوای خود را با تعریف هر یک از شش عامل زیر می توانید آغاز کنید:

هدف تولید محتوا
وظایف تولید کنندگان محتوا
نقش ها
شیوه سفارش تولید محتوا
زمان بندی و موعد مقرر برای نگارش و تحویل محتواها
مقدار، حجم و تعداد هر محتوا

آژانس دیجیتال مارکتینگ آواتاج...
ما را در سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ آواتاج دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آواتاج avataj بازدید : 167 تاريخ : سه شنبه 11 مرداد 1401 ساعت: 14:24